Terug naar overzicht Terug

Persbericht "Match Day is een blijvertje"

11 mei 2016 werd in de JENS Vesting van FC Emmen de tweede editie van Match Day georganiseerd. Match Day is een evenement dat hoogopgeleide starters op de arbeidsmarkt verbindt aan carrièrekansen in de regio.
De organisatie was erg trots op de aanwezigheid van Bram Gebbeken van het ict-bedrijf Aareon en Dianne Veldman van uitzendorganisatie Manpower. Beiden waren in november tijdens de eerste editie nog aanwezig als werkzoekende kandidaat. Dankzij Match Day hebben ze nu een baan in de regio en helpen ze hun werkgever mee nog meer talenten te vinden.
Of deze tweede editie van Match Day wederom succesvolle matches op gaat leveren, is nog even afwachten. De eerste reacties van de ruim 20 deelnemende bedrijven met in totaal 40 vacatures zijn in ieder geval veelbelovend. Zeker is dat Match Day ook in november van dit jaar weer plaats gaat vinden. Match Day is een blijvertje.

Match Day is een initiatief van Stenden Hogeschool, stichting marketing regio Emmen, FC Emmen, VPB parkmanagement, Lounge 13 en expertisecentrum Plato.