Terug naar overzicht Terug

Gouden Gids Divisie kiest voor Talpa


 


Nieuwe keuzemogelijkheden

 

In de visie van Talpa, die door de CED wordt gedeeld, staat Nederland aan het begin van een periode waarin distributievormen als narrowcasting en pay per view hun intrede doen. Dat is te danken aan de investeringen die kabelondernemingen en telecombedrijven zich getroosten op het gebied van digitalisering in het aanbieden van beeld en geluid. Daardoor ontstaan nieuwe keuzemogelijkheden voor voetballiefhebbers, nationaal, maar zeker ook regionaal en lokaal.

 

Nieuwe media

 

CED-voorzitter Frans Derks is verheugd over het mediacontract met Talpa. Hij zegt: “De Gouden Gids Divisie heeft een trouw kijkerspubliek op het open net en dat willen we graag behouden. Toekomstige waardegroei moet echter vooral worden gezocht in de nieuwe media. Wij delen de visie daarover met Talpa en zijn dan ook enthousiast over de uitdaging die ligt in het gezamenlijk ontwikkelen van nieuwe en sluitende exploitatievormen.”